طرح محدوده ترافيكي شهر اصفهان

طرح محدوده ترافيكي شهر اصفهان
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به محدوده اجرای طرح زوج و فرد خودرو تصریح کرد: محدوده کنترل مکانيزه طرح ترافيك از
  • شمال خيابان هاي مسجد سيد و عبدالرزاق،
  • از شرق خيابان هاي هاتف، نشاط و چهارباغ خواجو
  • از جنوب خيابان هاي كمال الدين اسماعيل و شهيد مطهري
  • و از غرب خيابان هاي دكتر بهشتي و آيت الله كاشاني را شامل مي شود.

برای تعمیر کلیه لوازم خانگی درمحل اصفهان   کلیک نمایید.

ساعت طرح ترافیک اصفهان

صلواتی خاطرنشان کرد: ساعت اجرای این طرح از ۸ صبح الی ۱۳ بعدازظهر و  از ۱۶ الي ۲۰ شب مي باشد.

شهروندان مي توانند جهت اطلاع از تخلفات، به سامانه استعلام تخلفات رانندگي پليس راهور به نشاني www.rahvar120.ir   مراجعه نموده و يا از  سامانه پيامكي 110005151 استعلام نمائيد.

اصفهان، پل چمران، ابتدای خیابان اشراق ، معاونت حمل و نقل و ترافیک
تلفن: ۰۳۱-۳۴۵۹۳۵۰۳
۰۳۱-۳۴۵۹۳۳۳۴
فکس: ۰۳۱-۳۴۵۹۳۸۰۰

طرح محدوده ترافيكي شهر اصفهان

مركز كاربري هاي اداري و مراكز تجاري همراه با فقدان معابر مناسب در مراكز كلان شهرها و افزايش سرانه مالكيت وسيله نقليه منجر به عدم تعادل بين عرضه و تقاضاي حمل و نقل گرديده است. چون به دلايلي همچون سهولت دسترسي ها و كاهش سفرهاي درون شهري، اغلب مراكز دولتي و اقتصادي و سازمان هاي عرضه خدمات اجتماعي در مركز شهرها مستقر شده اند، از اين رو تنظيم جريان تردد خودروها در محدوده مركزي شهرها و جلوگيري از هرگونه تراكم ترافيك در اين مناطق، يكي از مسائل عمده در مديريت حمل و نقل شهري به حساب مي آيد كه براي حل آن راهكارهاي مختلفي پيشنهاد مي شود. يكي از اين راهكارها كه در بسياري از شهرهاي بزرگ دنيا بكار گرفته مي شود، اعمال محدوديت هاي رفت وآمد در مراكز و يا معابر پر رفت وآمد شهري است طرح محدوده ترافيكي شهر اصفهان.

نقشه محدوده طرح ترافیک زوج و فرد اصفهان

از سوي ديگر تردد وسائل نقليه موتوري بخش عمده اي از سهم منابع آلاينده هوا در كلان شهرها را به خود اختصاص ميدهند. لذا با اجراي محدوديت و ممنوعيت تردد وسائل نقليه موتوري در مناطقي كه با شدت و تراكم اين آلاينده روبرو مي باشيم، بطور مؤثري مي توان از ميزان آلاينده هايي با منشأ وسائل نقليه موتوري كاست.

§       اما نكته حائز اهميت، نحوه اجراي اين محدوديتهاي ترافيكي و ميزان رعايت آن توسط شهروندان است. چند سالي است كه ورود و تردد در محدوده طرح ترافيك (تردد زوج و فرد)، توسط ماموران پليس راهنمايي و رانندگي كنترل مي شده است. آمارها نشان مي دهد كه با وجود تلاش همه جانبه ماموران زحمتكش پليس راهنمايي و رانندگي بيش از 90 درصد خودروهاي ورودي غيرمجاز به داخل محدوده طرح ترافيك، اعمال قانون نمي شده اند. اين مسئله عملاً محدوده طرح ترافيك و اثر بازدارنده آن بر حجم ترافيك و آلودگي فزاينده هوا در مناطق مركزي شهر را بي اثر نموده و همچنين مانع رعايت عادلانه اعمال قانون براي همه متخلفين بوده به طوري كه شهروندان امروزه با مشكلات عديده اي از جمله  ترافيك سنگين و وضعيت اضطراري آلودگي هوا در اين مناطق روبه رو هستند.

طبق طرح جامع كاهش آلودگي هواي اصفهان اجراي مستمر برنامه محدوديت ترافيكي در هسته مركزي شهر اصفهان(رينگ اول) در طول سال به عهده پليس راهور نيروي انتظامي و شهرداري اصفهان گذاشته شده است.

عدم امكان تشخيص تمامي تخلفات، بروز خطاهاي انساني در ثبت تخلف، ضرورت گماردن تعداد زيادي از نيروهاي پليس راهنمايي و رانندگي براي كنترل محدوده طرح و نتيجه آن كمرنگ شدن اثر بازدارنده محدوده طرح ترافيك براي تقاضاي سفر به مناطق مركزي شهر، باعث شد تا مجموعه مديريتي ترافيك شهر از فن آوري روز دنيا براي حل اين معضل پيچيده مدد جويد. بر اين اساس از اواخر ديماه سالجاري سيستم كنترل مكانيزه محدوده طرح ترافيك شهر اصفهان راه اندازي مي گردد.

§       محدودة جغرافيائي طرح شامل:

§        از سمت شمال : خيابان مسجدسيد –  خيابان عبدالرزاق

§        از سمت شرق : خيابان هاتف – خيابان نشاط – خيابان چهارباغ خواجو

§        از سمت جنوب : خيابان كمال الدين اسماعيل و خيابان مطهري

§        از سمت غرب : خيابان دكتر بهشتي – خيابان كاشاني

  • ساعت طرح ترافیک اصفهان
  • ساعت طرح زوج و فرد اصفهان ۹۷
  • محدوده طرح ترافیک اصفهان 96
  • محدوده طرح ترافیک اصفهان 97
  • نقشه طرح زوج و فرد اصفهان ۹۷
  • نقشه محدوده طرح ترافیک زوج و فرد اصفهان

محدوده طرح ترافیک اصفهان 97

مي باشد. تردد در خيابان هاي مرز محدوده طرح مشمول اجراي محدوديت تردد نبوده و براي وسائل نقليه آزاد است. به منظور تسهيل در رفت و آمد ساكنين و كارمندان ادارات واقع در محدوده ساعات اجراي طرح و ممنوعيت تردد براي خودروهاي با پلاك غيرهمگون از 8 صبح تا 13 و از ساعت 16 لغايت 21 در نظر گرفته شده است. تردد خودروها در روزهاي تعطيل رسمي و به شرط عدم اعلام شرايط ويژه ترافيكي و زيست محيطي در محدوده طرح آزاد است. طرح محدوده ترافيكي شهر اصفهان

خرید طرح ترافیک اصفهان

در اين روش تمامي معابر ورودي و معابر مياني محدوده طرح ترافيك شهر به دوربينهاي هوشمند پلاك خوان مجهز شده، اين دوربين ها به طور مستمر از معبر، تصوير برداري كرده و شماره پلاك تك تك خودروهاي عبوري را قرائت مي نمايند، پس از پردازش اطلاعات، خودروهاي فاقد مجوز و متخلف شناسائي شده و براي آنها جريمه ثبت مي گردد.

همكاري شما شهروندان گرامي در اجراي اين طرح باعث داشتن شهري با ترافيك روان تر و آسماني پاكيزه تر خواهد بود.

با توجه به اينكه اعمال اين محدوديت به منظور استفاده شما شهروند محترم از وسايل حمل و نقل عمومي و يا دوچرخه مي باشد،  نقشه خطوط اتوبوس، مسيرهاي تاكسي، پاركينگ هاي حاشيه اي و ايستگاههاي دوچرخه واقع در محدوده طرح ارائه مي گردد.

تعمیرات در اصفهان

طرح محدوده ترافيكي شهر اصفهان | ساعت طرح زوج و فرد اصفهان ۹۷

  • خرید طرح ترافیک اصفهان
  • ساعت طرح ترافیک اصفهان
  • ساعت طرح زوج و فرد اصفهان ۹۷
  • محدوده طرح ترافیک اصفهان 96
  • محدوده طرح ترافیک اصفهان 97
  • نقشه طرح زوج و فرد اصفهان ۹۷
  • نقشه محدوده طرح ترافیک زوج و فرد اصفهان
  • طرح محدوده ترافيكي شهر اصفهان | ساعت طرح زوج و فرد اصفهان ۹۷
  • طرح محدوده ترافيكي شهر اصفهان | ساعت طرح زوج و فرد اصفهان ۹۷

منبع : معاونت حمل نقل شهرداری

5/5 - (1 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت