خدمات پس از فروش اجاق گاز پادیسان

خدمات پس از فروش اجاق گاز پادیسان

خدمات پس از فروش اجاق گاز پادیسان برای نصب راه اندازی و گارانتی در کلیه نقاط شهر اصفهان 02166750693 کارخانه تماس بگیرین.

خدمات پس از فروش اجاق گاز پادیسان

خدمات پس از فروش از تاثیرگذارترین بخش‌های شرکت پادیسان در اصفهان است. سیاست‌های ما بر این اصل استوار است که اطمینان داشته باشید محصول باکیفیتی خریداری کرده‌اید که با پشتیبانی قوی در طول سال‌های استفاده همراه خواهد بود و در صورت بروز کوچک‌ترین مشکلی اطمینان خاطر داشته باشید که رفع خواهد شد.

جلب احساس رضایت مصرف‌کننده یکی از ارزشمندترین معیارها برای هر تولید‌کننده‌ای است برای دست یافتن به این هدف راهکارهایی را در مراحل مختلف پیش‌بینی کرده‌ایم تا از زمان انتخاب محصول و در طول سال‌های استفاده شاهد تدوام این احساس باشیم.

  •  انجام مداوم نظرسنجی برای آگاهی از نظرات مصرف‌کنندگان
  •  امکان دریافت مشاوره‌ و کارشناسی به صورت آنلان و برخط پیش از خرید محصول برای مصرف‌کنندگان
  •  ارائه سرویس و پشتیبانی پیش از فروش محصول برای نمایندگی‌های فروش
  •  وجود شبکه گسترده نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور با هدف افزایش سطح دسترسی مصرف‌کنندگان
  •  نصب، راه‌اندازی و ارسال محصولات به صورت رایگان در سراسر کشور و در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  •  تامین قطعات مورد نیاز مشتریان در زمان گارانتی و پس از آن.

1- نصب و راه اندازی

شما دارنده هر کدام از محصولات شرکت پادیسان که باشید چنانچه برای نصب اولیه محصول خود نیاز به سرویس کار رسمی و معتبر شرکت پادیسان دارید، می توانید با مراجعه به قسمت نمایندگی خدمات در اصفهان در سایت رسمی پادیسان، مراکز سرویس و خدمات پس از فروش پادیسان در سراسر کشور را مشاهده نمایید. همینطور قابل ذکر است که به منظور رفاه حال شما مشتریان عزیز نصب، راه‌اندازی و ارسال محصولات پادیسان به صورت کاملا رایگان در سرتاسر کشور انجام می پذیرد.

2- گارانتی

محصولات عرضه شده شرکت پادیسان دارای ۲ (دو) سال گارانتی است. شرایط گارانتی تمامی محصولات شرکت پادیسان در سایت رسمی پادیسان و در کارت گارانتی داخل جعبه محصول وجود دارد و دوره زمانی گارانتی از زمان خرید ونصب برای خریدار فعال می شود.

3- خدمات و پشتیبانی پس از فروش

خدمات پس از فروش نه تنها ضامن بقاء و تداوم آن محصول است، بلکه ارائه خدمات پس از فروش ، با کیفیت بالا یکی از مهم ترین عوامل موثر جهت رقابت در بازارهای داخلی و جهانی است. در راستای کسب رضایت مشتریان گرامی، محصولات شرکت پادیسان دارای ۱۰ (ده) سال خدمات پس از فروش می باشد.

در همین راستا خانواده بزرگ پادیسان از طریق شبکه گسترده سرویس و خدمات خود در درسراسر کشور آماده خدمت‌ رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد. جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش وقتی نمایندگی بعد از فروش اجاق پادیسان توسط فروشگاه شامل سرویس، تعمیر اجاق پادیسان و تامین لوازم میتوانید از سایت رسمی پادیسان لیست نمایدگان خدمات یا تلفن دفتر مرکزی فروش و خدمات پس از فروش اقدام نموده و از مزایای متعدد خدمات پس از فروش آن برخوردار شوید.

 4- نمایندگی های خدمات

شركت پاديسان با بيش از ۱۰۰ نماينده فروش و بيش از ۳۰۰ سرويسكار مجاز در سراسر ایران آماده ارائه بهترين و جديدترين شبكه خدمات پس از فروش به هموطنان عزيز مي باشد.نمایندگی‌های پادیسان در سراسر کشور اماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما

دفتر مرکزی فروش و خدمات

آدرس: تهران ، خیابان جمهوری ، ساختمان کاوه ، طبقه سوم ، شماره ٣١

دفتر مدیریت

آدرس: تهران ، خیابان شهرک غرب ، فاز٣ ، خیابان فرحزادی، خیابان حسن سیف، مجتمع اداری تجاری شهرک غرب ، طبقه ٣ شرقی ، واحد ٣

کارخانه پادیسان

آدرس: کیلومتر ٥٩ اتوبان کرج-قزوین، کارخانه تولیدی صنعتی پادیسان

جمع بندی

وقتی یکی از محصولات کارخانه پادیسان را تهیه می‌کنید برای گارانتی ۲ ساله باید حتما توسط کارخانه واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرین تا برای شما نصب و راه اندازی رایگان انجام دهد.

سوالات متداول

شماره خدمات پس از فروش اجاق گاز پادیسان چیست؟

خدمات پس از فروش پادیسان برای خدمات نصب راه اندازی و گارانتی اجاق گاز در سراسر ایران با شماره 02166750693 تماس بگیرین.

آیا باید بعد از خرید حتما دستگاه توسط تکنسین کارخانه نصب شود؟

برای اینکه بتوانید دستگاه خود را دو سال گارانتی کنید حتما باید توسط تکنسین کارخانه نصب و راه اندازی شود.

منبع: padisan

5/5 - (2 امتیاز)
اطلاعات تماس مرکز تعمیر لوازم خانگی
برای کسب اطلاعات تعمیر و صحبت با کارشناسان و سرویس کار مجموعه ما می‌توانید تماس بگیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

می توانید قبل از استفاده از خدمات ما قوانین مقرارت را مطالعه نمایداین قسمت کلیک کنید

دستگاه شما ثبت شد تکنسین در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت